1. Anasayfa
  3. Aman Ha Diyoruz!

Aman Ha Diyoruz!

giyim hatası

Malum yazın büyük bir kısmını geride bırakmış olsak da havalar hala mevsim normallerinin üstünde… Sıcaklık arttıkça da kurallara bağlı kalmak hatta giyim konusunda hassas davranmak da oldukça zorlaşıyor. Mümkünse bu sıcaklarda hiçbirşey giymemeyi tercih ediyoruz dediğinizi duyar gibiyiz. Hiç yalnız değilsiniz biz de sizlerle aynı fikirdeyiz fakat hayallar denizin içiyken gerçekler maalesef şehrin göbeği… Hal bu şekilde olunca giyimimize her zamanki gibi dikkat etmemiz boynumuzun borcu. Özellikle yaz aylarında yapılan belli başlı giyim hataları vardır ki aman ha dikkat diyoruz. Bu giyim hatalarından her zaman uzak duruyoruz. İşte yazın en yoğun yapılan güzellik ve giyim hataları!

Yanlış seçilen iç çamaşırları

Yazları güneşin kendini iyice hissettirmesiyle daha açık renkler tercih ederiz. Hatta yazın bronzlaşan tenin verdiği özgüvenle çok daha dar ve iddialı renkler olmazsa olmazlarımız oluverir. İşte bu noktada biz yine “aman ha dikkat” diyoruz. Beyaz dar pantolon, etek, şort veya elbiselerin altına giyilen yanlış iç çamaşırları sizi güzel ve çekici olmaktan anında uzaklaştırıyor. Lütfen kıyafetinizi giydikten sonra dönün ve aynaya bakın. Alttan gözüken külot izi kadar rahatsız edici bir görüntü olamaz.

Adı üstünde “çizme” kışın giyilir

Kabul ediyoruz, tamam yaz botu kavramına az da olsa alıştık ama yine de yazın o sıcakta narin ayaklarınızın rahatlığı önceliğimiz. Evet yaz botu diye bir akım var artık, doğru haklısınız ama lütfen yaz botu ile kış botunu iyice karıştırmayın. Tam kışlık, uzun ve kaba çizmeleri lütfen kısa şortlarınızın, elbise ve eteklerinizin altına tercih etmeyin. Tarz olmaya çalışırken gerçekten çok rahatsız edici oluyorsunuz üstelik ayaklarınız da perişan. Hem siz rahatlayın hem de sevgili ayaklarınız…

çizme

“Flip floplar özüne dönsün kampanyası”

Flip flopları gerçekten seviyoruz ve neredeyse her kıyafetin altına da yakıştırıyoruz. Ama yine de bir sınırı olmasını gerektiğini savunuyoruz. Evet hem estetik hem de çok rahatlar, kabul ediyoruz fakat en çok, asıl amaçları olan sahil kenarlarına yakıştıklarını iddia ediyoruz. Alışverişte, işte, gece gezmesinde, sokakta kullanımları sanki flip floplara haksız oluyor. Biz de buradan flip flopların hakkını korumak amacı ile “flip floplar özüne dönsün” kampanyasını Online Kadın Dergisi olarak başlatıyoruz.

parmakarası terlik

Deniz kenarında full makyaj takılmak

Plaja gitme nedeninizin; denize girip ferahlamak, güneşlenip, kışın tüm yorgunluğunu üstünüzden atmak olduğunu düşünüyoruz. Fakat nedense birçok hem cinsimiz bu durumu farklı yorumluyor sanki.Gece eğlenmeye gidercesine full makyajlı gezinen sevgili bayanlar sözümüz size, bir rahat bırakın kendinizi de cildinizide. Üstelik güneş ışınlarına makyajlı cildinizi maruz bırakmanız geri dönüşü olmayan sıkıntılarla karşı karşıya kalmanıza neden olacaktır. Ayrıca inanın doğal haliniz, full makyajlı plajda gezinmenizden çok daha hoş karşılanacaktır.